Alcatel SpeedTouch 780WL(i) Annex B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Alcatel SpeedTouch 780WL(i) Annex B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yorno 08-07-2008

Alcatel SpeedTouch 780WL i Annex B nu +/- half jaar in gebruik in combinatie gekregen bij een xs4all only abonnement .
Ik kan alleen maar zeggen xs4all is wel goed alleen de modem is èèn en al een drama draadloos signaal is wel goed alleen de modem is onstabiel , zeker 1 keer in de week
wel een reset nodig , of kan al helemaal geen verbinding krijgen met de modem , en kom er zelf niet meer op en moet ik weer opnieuw de firmware er weer opzetten,
en ten tweede de modem word ook nog eens ontzetten heet (ik wist niet dat ze bij xs4all broodrooster in het pakket hadden).
Nou kan ik mij daar wel mee redden maar ik kan me voorstellen dat dit voor een leek al helemaal hopeloos word , als je er af ligt ook niet meer kan bellen, dus ook geen helpdesk.
Ik heb contact opgenomen met xs4all en het probleem voorgelegd en voorgesteld om de modem te ruilen met de Fritz box van hun , maar dat deden ze niet ze gaven me wel als optie
om naar een site te gaan om het daar te kopen, wat ik persoonlijk een slechte surfers vind van xs4all omdat je het product van hun krijgt en daar dan ook wat van mag verwachten,
daar bedank ik dan ook voor, dan ga ik liever voor de Dray Tek vigor 2800 VGI annex b omdat het hele goeie modems zijn , kost een beetje maar dan heb je ook wat.